Ir al contenido principal

A Mosteiro. Dom,23N.


A Mosteiro.
===========

Pois ainda non puxen nada por que o pouco tempo que tiven dende aquela dediqueino a argallar algo con o amigo Zagato por a Mariña para este proximo fin de semana do 30N (no se pode parar) e xa temos algo ben guapo como podedes ver no Foro da Mariña.

A ruta a Mosteiro tubo ben ainda que teño que suliñar dous asuntos: 1) non anduven fino; 2)non e a maneira de andar de este grupo e xa levamos dos domingos que Furón e mais eu con a conta de andar kilometrada a todo meter chegamosa a casa que "non podemos con os collons" e despois de comer despertamos as oito da tarde no medio de un partido de tenis e tirados no sofá sin saber onde foi o domingo... e eso tampouco pode seguir así, jajajajajaa

A min, particularmente, gústame mais a outra maneira que temos ou tíñamos de sair.

Tamen houbo moitos detalles que me pareceron COJONUDOS, pero sobre todo duos: 1)O gran e variado grupo que se formou; 2)debido o grupo o Maestro mirou e dixo, veña para Mosteiro, cambiando a ruta en honor os "novos" integrantes. Este detalle pareceume moi grande, propio de xentes que SABEN ACOLLER; esta característica tase perdendo nas novas sociedades das: SABER ACOLLER; esta e outra GRAN LECCION DE UN GRAN MAESTRO. Agora moita "aldea global" pero no cada a cara "os de fora", son os de fora; e esto hay que cambialo. Maestro: un 10.

Con esta lección, se a aprendemos todos, o resto da ruta pasa a outro plano.

Ainda que o QUinteto Evolutivo de RitmO crecienTE formado: por Choren, Lucho, Fernando e Mtr.Potato formamos unha avanzadilla post-pinchazo(Marin: parece mentira sin Armadillo) que non se rompeu en ningun momento e viñemos a un tren de marcha ideal para comer o caldo a chegada e dormir hasta as oito no sofá.

Chegamos a 14:14.

¿E a vos como vos foi a chegada?.

Bo día.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Diploma a la Convivencia a T.-

Ayer a T le concedieron en su clase el Diploma a la  Convivencia por saber convivir impecablemente entre todos sus compañeros. ¡¡ME ENCANTA!!. Creo que es el mejor reconocimiento que puede tener, no solo un alumno, sino cualquier persona en esta sociedad crispada y llena de prejuicios. Es  el mensaje de confianza que hace que cualquier padre o madre puede tener de esa persona a la que has querido dedicar tu vida y lo mejor de tu  tiempo y, sabes, que eso es lo que debes de seguir haciendo. No sabía que existía esa condecoración, si condecoración, por que me parece muy importante; mucho más que la mejor de las calificaciones en cualquier asignatura que es lo que solemos exigir por vivir en este mundo de compety.  Realmente la calificación que a cualquier padre y madre le gusta saber de su hijo es esta:  es saber que detrás del notable de mates o del bien de Lingua e sobresaliente de Plástica o del  Notable general, hay algo más grande que se está formando: una persona, y e…

De inspección `por la V Portomarín trophy.-

Este sábado tocaba la inspección a un track que ya es un clásico: la Portomarín Trophy; y ya es la quinta Trophy.




Bajo el lema "NON SE PODE DEIXAR A UN AVO SOIO NO MONTE" emprendimos con puntualidad inglesa la enésima revisión a un elaborado track que ya llegó a unos niveles de montabike de reviravueltas, caminos deantergosagrobike,corredoiras vellas, sendero artificial, lanzaderas al vacío, cruce de arroyos, paso de viejos puentes y un largo etc de otras genialidades que están empezando a ser difíciles de superar en el  acogedor entorno de las tierras Portomaricenses en plena Ribeira Sacra Lucense. Todas ellas con sus nombres y apellidos.




Por ello este año el equipo LA MONA BTT con su genio al frente ha decidido perfeccionar y mantener la ruta ya conocida en la anterior edición por su magnífica realización, además sabemos que hay zonas que te quedaron sin ... ¿superar?


Al final de la ruta estrenamos el  nuevo espacio del Mirador con un exquisito menú regado con buenos caldos…

Ave fénix.-

A ave fénix, en grego phoenikopteros, é un paxaro mitolóxico do tamaño dunha aguia, con plumas de cores vermello, alaranxado, azul e amarelo incandescente, que se consumía polo lume cada cincocentos anos, para enseguida renacer de entre as súas propias cinzas. A nova ave recollía entón o cadáver da súa proxenitora, introducíao nun tronco de mirra baleirado e voaba con el cara a Heliópolis, a cidade do sol no sur de Exipto, onde os sacerdotes ofrecían aqueles restos ao deus do Sol. Phoenikopteros significa tambien 'ave de cor púrpura'. Nos nosos días, cando unha persoa ou unha institución que están moi decaídas rexorden súbitamente, adóitase dicir que «renacen das súas cinzas como a ave Fénix».

A mitoloxía grega e apaisoante e debémoslle hasta os orixes da Historia e de moitas historias.

Boa tarde.
15583