lunes, 3 de noviembre de 2008

Mosteiro, o retorno.

Pois sí, a salida a Mosteiro moi ben levada e traída. A nocturnidade moi agradable e disfrutable. Cando cheguei o asombro foi cando mirei a velocidade máxima; ¿imaxínaste a canto nos puñemos na última baixada larga?; buffff mais que unha mobilette.

A caida foi por coinfiarme e intentar desplegar a manoplas do manillar sin parar. En un momento non sei como apretei o freno de diante e vinme no chan. A verdade e que ainda teño algunha marca na cara e as feridas do hombro non acaban de facer bostela para ir curando; tamén me doe un pouco. Ainda que na saida do domingo por a Mariña non sentin door e puiden rodar con normalidade.

O post do Foromtb.

Pues queda otra catedral (Según Butelo) tachada, fueron más de 60 Kms con un terreno de lo más duro, y ella solo aparecía para darnos la mano y se quedaba en cortos intervalos, sólo ocurrió dos veces, nos dejó tristes.

El camino estaba pesado, muy pesado y resvaladizo. La conducción nocturna perfecta después de unos kits para horientación de los xenon de Kazajo1; por cierto, gran compañero de ruta y mejor liebre para espavbilar las rutas.


Los avocados, otra vez tres: Butelo y Kazajo1.

--------------oOo-------------

SereaX
: ¡onde te metiche!, menudos son estos ...., te van a espir antes de conocerte y como dice la madre de uno de ellos: "no son malos pero lo que los mata es la compañía".

De todos modos, a tí se te intuyen "formas" y armas suficientes para defenderte aunque, por Dios, no uses las femeninas: esas nos pueden; seguro.


Bo día.

No hay comentarios:

SPB - Lagos de Teixero. O retorno

Mañanciña de mtb Lagos de Teixeiro Style con cerca da cuarentena de klm. en donde non todos tiñamos o día ideal; tal vez traído por a noit...