miércoles, 6 de octubre de 2010

Invulnerables SPB. Canto mais chovía.


Fecha de ruta:  Primer domingo de otoño, 3 Octubre.

Asistencia masiva hoy en la Puerta de S.Pedro; me pareció increible ver tanta gente allí con aquel temporal que merecen ser nombrados y admirados.


8 invulnerables 8: C-Santalo, Maestro, Furón, E`andalú, Mtr.Potasio, Villa y Ancas.

Ruta: entre toxos pra ir quentando. El maestro eligió sabiamente lugares con las temperaturas más altas por la zona de Ombreiro Infinito y Pena Rubia combinando tramos duros con otros que evitaban que te entrara el frío. Se hizo íntegramente bajo lluvia, desde la salida hasta la llegada.


Frase del día.-
===========
Maestro: te advierto una cosa: no hace frío.

¡Como pa facelo despois das subidas que nos metía entre os toxos! jajajajajjaj. Conste que la frase ya la pronunció antes de salir.


Tamén lembreei aquela que me dixera miña nai cando con un temporal similar saia cara a Compostela para facer a miña primeira Fisterrae:
-¡Pa onde irás chovendo así!
-Teño que sair mamá, despois faiseme tarde e non chego a Baamonde.
-Tes bon vicio de bicicleta oh!
-Mellor de bicicleta que se fora drogadicto.
-Pois mira logo era millor que foras drogadito, así po lo menos hoxe quedabas na casa.

Amor de nai, as veces dificil de entender, pero elas son así ...


Boas noites.

PD: Furón o final non puxeche as notas de verdade.
24055

No hay comentarios:

Camiño Inverno. Día 1.

  Sinopsis:  Camiño de Inverno.-  Ponferrada - Compostela. En catro días transcúrre porque 5 provincias e 2 comunidades en un trazado sufici...