domingo, 12 de julio de 2009

Festival de Ortigueira 2.009.




O Festival de Ortigueira outro ano mais non defraudou, pleno total, como outros anos xuntámonos en torno a cen mil. Un nove en todos os aspectos; música, divertimento, xentes do mundo, e incluso a climatoloxía tuvo fenomenal.




Paisaxes humanos a esgalla, ademais na praia de Morouzos xa empezaron a aparecer, tímidamente, os baños en corpos encoiros como en aqueles oitenta; tou convencido que en unhos anos mais será imaxen habitual, un símbolo de civismo e libertade de expresión corporal muy propio e propicio de aquel entorno enxebre.



Este ano voltou a múxica celta de raiz; sin aditivos nin novos inventos desvirtaudores de tan animadores sons; incluso os novos runos tuveron a altura.

¿E o da balsa, que será de él?.

- Joder!!, que soy un náufrago me fuí a pique en las Azores, llevo 15 días a la deriva y aquí la gente no hace más que darme de beber calimocho y de fumar porros; yo lo que quiero es beber agua y comer, que tengo haaaambre y seeed!.

Declaraba en silencio, na imaxinación de algún espectador, o pobre do home deitado o pe da sua balsa mentres dormía.


Boas noites.

PD: Butelobike e Pandozarco, compañeiros e imaxinadores de luxo.
3432

No hay comentarios:

SPB - Lagos de Teixero. O retorno

Mañanciña de mtb Lagos de Teixeiro Style con cerca da cuarentena de klm. en donde non todos tiñamos o día ideal; tal vez traído por a noit...