miércoles, 24 de febrero de 2010

La tempestad y la calma Artabras.

... e despois da tempestade sempre veu a calma.

Na saída a choiva cae de forma bonita, mesmo elegante, non fai frío, ves a todos que agradecen o chubasqueiro e os sorrisos de estar preparados para algo bo se intercabian entre uns e outras e entre unhas e outras.

Dan a saída comeza a ruta, algúns se lanzan con máis brío outros comezan a subida por esa estrada até chegar aos primeiros camiños onde a auga baixa como en un mar, ouves sorrisos, chega as trialeras, case intratables pero ti e a túa máquina sodes un e vos lanzais entre o goce e a prudencia, continúas a baixada mentres ségueche un río de auga, o mesmo que vas pisando ... mentres crees que tanto como cae de arriba, iso ten que terminarse nalgún momento, pero non para de chover, e segue chovendo, xa non te mollas máis, dáche igual que siga chovendo, nunca te viches rodeado de tanta auga, e xa nos últimos tramos empezas a sentir o frío pero xa estás aí outra vez na estrada que che leva a esa ducha relaxante e á calor do abrigo; alí estará Turo con esa mestría botando as cañas, é o que máis desexas nese momento esas sensación fría e espumosa que baixa pola túa gorxa e sobe á túa cabeza e ese formigueo de gusto na caluga ...

uuuunmmmmmm, increméntase a fame ... e xa empezas a cheirar ese cocidiño completiño con eses ingredientes que che fan a boca auga ... uuuummmm e todo moi quentiño, tanto como a conversa que provoca a ruta que acabas de facer.

Imaxínasche ?

Vémonos o domingo, ainda que caia o que caia... SDQ.

Bo día.


Marta, te lo traduzco ...
// By Opentrad:

... y despues de la tempestad siempre vino la calma.


En la salida la lluvia cae de forma bonita, incluso elegante, no hace frío, ves a todos que agradecen el chubasquero y las sonrisas de estar preparados para algo se intercabian entre unos y otras y entre unas y otras.

Dan la salida comienza la ruta, algunos se lanzan con más brío otros comienzan la subida por esa carretera hasta llegar a los primeros caminos en donde el agua baja como un un mar, oyes sonrisas, llega las trialeras, casi intratables pero tú y tu máquina sois uno y os lanzais entre el disfrute y la prudencia, continúas la bajada mientras te sigue un río de agua, el mismo que vas pisando ... mientras crees que tanto como cae de arriba, eso tiene que terminarse en algún momento, pero no para de llover, y sigue lloviendo, ya no te mojas más, te da igual que siga lloviendo, nunca te viste rodeado de tanta agua, y ya en los últimos tramos empiezas a sentir el frío pero ya estás ahí otra vez en la carretera que te lleva a esa ducha relajante y al calor del abrigo; allí estará Turo con esa maestría echando las cañas, es lo que más deseas en ese momento esas sensación fría y espumosa que baja por tu garganta y sube a tu cabeza y ese hormigueo de gusto en la nuca ... uuuunmmmmmm, se incrementa el hambre ... y ya empiezas a oler ese cocidito completito con esos ingredientes que te hacen la boca agua ... uuuummmm y todo muy calentito, tanto como la conversación que provoca la ruta que acabas de realizar.

¿ Te imaginas ?

Nos vemos el domingo, y que caiga lo caiga... SDQ

Bo día.
15975

No hay comentarios:

Camiño Inverno. Día 1.

  Sinopsis:  Camiño de Inverno.-  Ponferrada - Compostela. En catro días transcúrre porque 5 provincias e 2 comunidades en un trazado sufici...