Ir al contenido principal

Ruta e Pozo da Ferida.




Siete: Saltapozas, Pepeval, JimyHendrix, JR, Zagato (Auténtico macho alfa da ruta) e Monchan quecho vavou.

A compañía era a ideal para este tipo de rutas que deixan marca.

Unha ruta para enmarcar, tanto por a dureza como por o recorrido con chegada o Pozo da Ferida (paradisíaco lugar) e incluia o paso por o poblado dos antergos de Monchanquechovavou; un auténtico lugar que inspira paz e tranquilidade rodeada de praderas e animais ceibos; outra cousa era cando había que ir por o médico en inverno ...

A ruta era de categoría de catedral (según valoracions butelianas) por o kilometraje ( > 60 Km.) pero que por a dureza que tuvemos que salvar por o Klaus poderíana elevar de categoría; ¡mucho trochamos!.

Hoy a dureza de ontes tase notando nas pernas y en el resto del cuerpo.


El incidente con la rama del eucalipto que se dirigía hacia mi, Gracias a Dios sin mayores consecuencias que la marca de por donde pretendía entrar y la rotura de de la rama. Pero nos hizo recordar a todos que "el monte es el monte". En estos momentos ya sin secuelas.


Bo día.

Comentarios

coyoT ha dicho que…
Pirata como foi o percance ka pola do eucalipto, trochar a pe seguro que moito por Klaus, na mariña tedes moita actividade seguide asín, teño que poñer tres rules por semana (minimo) fixos, se non engrosarei a lista de Don dai Lama que o numero un en abandono por forza "mayor". Un abrazo Pirata
Maismar ha dicho que…
Pois ibamos baixando mais ou menos despacio todo o grupeto xunto eu iba por a parte izquierda do camiño e de repente sinto a altura do ombligo na parte izquierda algo que empuxa con forza, un estalido de pau roto e inmediatamete caín o chan.

Levanteime despacio e miro no sitio da "ferida" e, Gracias a Dios, non había mais que unha raspadura pero ardía de carallo. Logo miramos o que fora e resulta que había unha rama de eucalipto que taba clavada no chan inclinada a modo de landa de defensa que non vin cando iba baixando; gracias que a forma da punta era como unha antigua "Y" e taba rota xusto por a unión; ademais é bastante provable que intentara entrar coincidindo por onde vai a cincha que rodea a barriga do Camelback, pero esto soio e unha hipótesis.

A verdade e que temos moita suerte e tou convencido que ai unhas Maus que nos tan amparando sempre, por que "o monte é o monte".



Logo, o ver que non pasara nada, decíalles eu, joder quen vos vería echendo as mochilas con as tripas.

- A ver outra mochila que na miña non collen mais!!-. Jaajajaj!!



-----oOo-----


Eu este sábado farei outro "Saturday Morning Bike", teño previsto facer unha ruta que rodea o Aeródromo ou Friol, non sei; logo a tarde iremos os carnabales a Foz.


Bo día compañeiro, apertas e graciñas.
Maismar ha dicho que…
E tú, onde andas que non te vexo nas fotos das últimas saidas?; onte falei un pouquiño con Pandozarco, pero pouco, tábamos con os deberes.

Bo día.

Entradas populares de este blog

Diploma a la Convivencia a T.-

Ayer a T le concedieron en su clase el Diploma a la  Convivencia por saber convivir impecablemente entre todos sus compañeros. ¡¡ME ENCANTA!!. Creo que es el mejor reconocimiento que puede tener, no solo un alumno, sino cualquier persona en esta sociedad crispada y llena de prejuicios. Es  el mensaje de confianza que hace que cualquier padre o madre puede tener de esa persona a la que has querido dedicar tu vida y lo mejor de tu  tiempo y, sabes, que eso es lo que debes de seguir haciendo. No sabía que existía esa condecoración, si condecoración, por que me parece muy importante; mucho más que la mejor de las calificaciones en cualquier asignatura que es lo que solemos exigir por vivir en este mundo de compety.  Realmente la calificación que a cualquier padre y madre le gusta saber de su hijo es esta:  es saber que detrás del notable de mates o del bien de Lingua e sobresaliente de Plástica o del  Notable general, hay algo más grande que se está formando: una persona, y e…

De inspección `por la V Portomarín trophy.-

Este sábado tocaba la inspección a un track que ya es un clásico: la Portomarín Trophy; y ya es la quinta Trophy.




Bajo el lema "NON SE PODE DEIXAR A UN AVO SOIO NO MONTE" emprendimos con puntualidad inglesa la enésima revisión a un elaborado track que ya llegó a unos niveles de montabike de reviravueltas, caminos deantergosagrobike,corredoiras vellas, sendero artificial, lanzaderas al vacío, cruce de arroyos, paso de viejos puentes y un largo etc de otras genialidades que están empezando a ser difíciles de superar en el  acogedor entorno de las tierras Portomaricenses en plena Ribeira Sacra Lucense. Todas ellas con sus nombres y apellidos.




Por ello este año el equipo LA MONA BTT con su genio al frente ha decidido perfeccionar y mantener la ruta ya conocida en la anterior edición por su magnífica realización, además sabemos que hay zonas que te quedaron sin ... ¿superar?


Al final de la ruta estrenamos el  nuevo espacio del Mirador con un exquisito menú regado con buenos caldos…

Ave fénix.-

A ave fénix, en grego phoenikopteros, é un paxaro mitolóxico do tamaño dunha aguia, con plumas de cores vermello, alaranxado, azul e amarelo incandescente, que se consumía polo lume cada cincocentos anos, para enseguida renacer de entre as súas propias cinzas. A nova ave recollía entón o cadáver da súa proxenitora, introducíao nun tronco de mirra baleirado e voaba con el cara a Heliópolis, a cidade do sol no sur de Exipto, onde os sacerdotes ofrecían aqueles restos ao deus do Sol. Phoenikopteros significa tambien 'ave de cor púrpura'. Nos nosos días, cando unha persoa ou unha institución que están moi decaídas rexorden súbitamente, adóitase dicir que «renacen das súas cinzas como a ave Fénix».

A mitoloxía grega e apaisoante e debémoslle hasta os orixes da Historia e de moitas historias.

Boa tarde.
15583